יום חמישי, 25 באוקטובר 2012

עוגת בננה עם שוקולד צ'יפס

הרבה מכם כבר מכירים את המתכון "עוגיות בננה וקוואקר". פה רשום עוד מתכון נפלא עם בננות. לרוב אני אופה עם בננות כשהן בדרך לפח. אם אין זמן לאפות איתן באותו רגע, אני מקלפת אותן, שמה בשקית ניילון או ב-Tupperware ומקפיאה לפעם אחרת.
בעלי הביא עוגה זו לעבודה וביקשו ממנו את המתכון. מתכון מוצלח זה קיבלתי מאמי א"ה. 

חומרים

100 גרם מרגרינה (במתכון זה אני משתמשת ב-½ כוס שמן קנולה בלבד - עיינו בהערה שלי על על מרגרינה)
¼1 כוסות סוכר (בעקבות מתיקות הבננות, אני מורידה קצת מהסוכר - הכל תלוי בכם)
2 בצים
כפית וניל 
½1 כוסות בננות מעוכות (בד"כ כ-2 בננות) - אין צורך לדייק

¼2 כוסות קמח מנופה
½2 כפיות אבקת אפיה
½ כפית סודה לשתיה
½ כפית מלח

 שוקולד צ'יפס לפי הטעם

הוראות הכנה
  1. לחמם את התנור ל-190 מעלות.
  2. במיקסר חשמלי, יש לערבל את המרגרינה (או שמן) והסוכר.
  3. הוסיפ/י את הבצים והוניל ולערבל שוב.
  4. הוסיפ/י את הבננות ולערבל שוב.
  5. לערבב את 4 המרכיבים האחרונים (לא כולל השוקולד צ'יפס) ולהוסיף לתערובית. לערבל טוב. 
  6. ידני, הוסיפ/י את השוקולד צ'יפס או פזר/י אותם מעל הבלילה בתבנית.
  7. למזוג את הבלילה לתבנית מלבנית גדולה (או 2 מרובעות) ופזר/י את השוקולד צ'יפס מעל הבלילה (אם לא עשית קודם).
  8. יש לאפות 25 דקות ולבדוק שקיסם שיוצא יבש.
בתאבון! אשמח לקבל תגובות!  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה